info
Dank voor uw bezoek aan onze webshop! Hopelijk kunnen we u van dienst zijn...

Bekijk hier de vaak gestelde vragen en verdere toelichtingen.


Mogen wij u vragen, wanneer u schotels besteld, u rekening houdt met een 2 dagen verwerkingstijd. (bijvoorbeeld voor de schotels: gourmets/fondue/wok .. maar ook voorgerechten, hapjes, hoofdgerechten..) Graag ontvangen we bestellingen van schotels voor af te halen zaterdag of zondag, ten laatste vrijdagavond om 19uur.


Bij de eerste keer gebruik te maken van de webshop, dient u zich te registreren, deze shop is niet gelinkt aan het klantenkaartje in de winkel.


Wanneer u producten niet vind in de onderverdeling, kunt u links boven ook zelf zoeken op omschrijving.


Menu’s of barbeque pakketten uit onze folders staan links onderaan, onder de knop menu’s.


U kan in het afrekenscherm via een klik op het icoontje een artikel uit uw bestelling vastleggen als een favoriet. Dit resulteert dat dit artikel in uw basisbon terecht komt. Een artikel welke reeds in uw basisbon zit, kan je herkennen aan het gekleurde icoontje . Om een favoriet terug te verwijderen uit uw basisbon doet u er best aan om dit via de opmerkingen door te geven zodat we ook intern onze productie, de favoriet uit uw basisbon kunnen verwijderen.


Let op wanneer u bestelling invoert, en u daarna inlogt, of voor de 1e maal registreert, het reeds ingevoerde afhaaldatum en uur terug verspringt. (dit kunt u dan terug opnieuw aanpassen.) Het gemakkelijkste is, u eerst aan te melden, voor dat u uw bestelling invoert.